نیکی نیکی ، تا این لحظه: 9 سال و 28 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

نظرات (5)

مامان نيوشا
26 خرداد 94 19:59
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
رویا
28 خرداد 94 18:49
نیکی
بهار مامان برسام
30 خرداد 94 5:43
سلام دوست عزیزم بهتون تبریک میگم که خداوند مهربان یه فرشته ی ناز و سالم بهتون هدیه کرده انشاالله روز به روز در سلامتی و خوشی کامل شاهد بالندگی و رشدش باشید ماشاالله ناز دخملتون خیلی با نمک و خواستنیه.خدا حفظش کنه ممنون از محبتتون که به ما سر زدی روی ماه ناز گلتون رو ببوسید در ضمن من و خیلی از مامانای دیگه ی نی نی وبلاگی که نی نی ما بزرگ تر از نازگل شماست این روزا رو گذروندیم در نتیجه اگه یه وقت کمکی و سوالی یا هر کاری بود من با کمال میل در خدمتم و مطمئن باشید با کمال میل پاسخ میدم من نمیگم که من خیلی میدونم و با تجربه هستم...اصلا چنین ادعایی ندارم فقط میگم من هم مثل شما یک مادرم با این فرق که چند وقتی جلوتر از شما مادر شدم فقط همین پس اصلا از حرفم اینطور برداشت نکن که میخوام بگم من خیلی میدونم که هرکس چنین ادعایی کنه از نادونی و حماقتشه. به هر حال دوست خوبم خوشحال میشم بتونم در مقام یک مادر به یک مادر تازه نفس و نی نی نازش خدمت کنم باز هم ازت ممنونم که به ما سر زدی به امید دوستی های بیشتر
مامان نیکی
پاسخ
سلام مامان مهربون ممنون بخاطر این همه لطفی كه دارينخوشحال ميشم بتونم از تجربياتتون استفاده كنم.مرسی به ما سرزديد عزيزم
مامان و بابای محدثه جون
30 خرداد 94 12:09
سلام تشکر از اینکه از سایت دخترمون محدثه جان دیدن کردین خدا نیکی جون و براتون حفظ کنه زیر سایه مرتضی علی (ع) مطالب سایتتون جالب بود میخواستم بدونم در قسمت آخرین مطالب چجوری مطلب گذاشتین آیا خودتون کد دادین یا مطالب قبلی اونجا ذخیره میشه تشکر
مامان نیکی
پاسخ
سلام عزيزم ممنون شما لطف دارينگلم هيچ كدی واسه اخرين مطالب نزدم خود وبلاگ اينكارو ميكنه شايدم اين قالبی كه انتخاب كردم اينكارو ميكنه،مرسی به ما سرزدی
یک مامان
11 تیر 94 23:10
سلام.گروهی داریم به اسم تجربیات مامانا که از مامانایی تشکیل شده که بچه کوچیک دارن و به هم کمک میکنن و با هم تبادل نظر دارن.دوست داشتید تشریف بیارین https://telegram.me/joinchat/0687f60f01e406ce0d804686a9eb7723