نیکی نیکی ، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوی ما

یه روز قشنگ

1393/11/27 21:05
نویسنده : مامان نیکی
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان امروز خیلی خوشحالمداریم با بابایی اتاقتو اماده میکنیم تا چنروز دیگه به امید خدا سیسمونیتو بیاریم.تختو کمدتو سفید یاسی سفارش دادمعمو غلام داره زحمتشو میکشه ایشالا مبارکت باشه عشقم.

کلی اسباب بازی برات خریدیم که عکس همشو برات میزارم جیگر طلا

یه عالمه ام لباسای خوشمل مخصوص نیکی خوشمل خریدیم ایشالا به سلامتی از همش استفاده کنی عزیزدل مامانBlowing Kisses

تا چنروز دیگه کارای اتاقت تموم میشه دخملی.امروز داریم اتاقتو خالی میکنیم و اندازه همه جارو میگیریم واسه فرش و پرده و میز ارایشو ویترین امیدوارم خوشگل بشه مخصوص یه نی نی خوشگل دست مامان جون و بابا جون درد نکنه برات سنگ تموم گذاشتن عمر مامان

دوست دارم بوووووووووس

پسندها (4)

نظرات (6)

مهربان
27 بهمن 93 22:43
سلام عزیزم ایشالا ناز دخترت صحیح و سالم بیاد تو بغلت قدر این روزا رو بدون و از لذت بخش ترین خریدای زندگیت لذت ببر
مامان نیکی
پاسخ
سلام ممنونم واقعا هيچ خريدی لذت بخش تر از خريد برای بچه نيست.خوشحالم به وبم سر زدی گلم
مامان نی نی
23 اسفند 93 2:12
سلام عزیزم ایشالا دخترت صحیح و سالم بیاد بغلت منم یه دختر تو راه دارم
مامان نیکی
پاسخ
سلام مبارک باشه انشا..دخملیت صحیح و سالم بدنیا بیاد
پریسا
23 اسفند 93 11:18
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سربزنید
مامان نیکی
پاسخ
ممنون،خوشحال شدم به وبم سر زدید منتظر نظرات خوبتون هستم
خاله
4 فروردین 94 17:22
سلام سال نو مبارک انشا.. سالی سرشار از موفقیت همراه با سلامتی و شادی داشته باشید
مامان نیکی
پاسخ
سلام ممنونم انشاا.. برای همه سالی پر از ارامش و خوشبختی باشه ممنون بهم سر زدی عزیزم
معصومه
17 فروردین 94 23:11
خاله فداش بشه دارم لحظه شماری میکنم واسه اومدنش بیا که همه منتظرتیم...ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد
مامان نیکی
پاسخ
خدا نكنه عزیزمايشاا...ديگه دل تو دلم نيست
مامان سپید
1 اردیبهشت 94 10:46
خیلی زیبا و بسیار خوش سلیقه مبارک باشه